Full rulle

Hej er godingar!
 
Här på Oslofjord är det full rulle, många gäster varje dag. Jag är på jobb igen.
Jag kom på jobb i onsdags, men har inte haft tid att skriva. Nu sitter jag ihytten och har paus, börjar igen klockan 17:30. Jag hade somnat och sov gott, men så vaknade jag av att min klocka vibrerade. 
Det är lördag och ikväll händer inte så mycket. Igår kväll när jag skulle lägga mig så vart jag sugen på något gott, så jag gjorde mig några ost kex och ett stort glas med äpple juice, det var nice. 
 
Min sambo Nilsson fyllde 30 år i går. Han blev duktigt överraskad, jag brukar alltid glömma hans och alla andras födelsedagar, men detta året kom jag i håg det, jag och några kolegor skickade hem blommor med bud till han. 
 
Jag ska gå tillbaka till sängen och slöa, 
Ha en fin lördag, för det ska jag ha:)
 
//Sjömannen

Kommentera här: