Onsdag

God morgon på er!
 
Har ni sovit gott? jag har sovit helt fantastiskt, jag var ute med dom små liven runt klockan 21 igår, sen tog jag och bädda ner oss i soffan, såg den nya serien Dicte på tv4, en bra serie. 
Jag vaknade med en huvudverk idag, jag har tagit mig en dos av Treo, så nu börjar den att släppa. 
 
Igår vart vi ute på stan en runda, men hittade inget vi ville ha. Hem och ut med kampisarna och sen svira om till träningskläder. Det blev en löp runda runt Pildammsparken. Hem och duscha. Sen blev det i lugnets tecken i soffan. 
 
 
Gårdagens outfit: Byxor, snott av N, tröja Lager 157 köpt på båten och skor: Puma, köpt i taxfree på båten.
 
Är det någon som är intresserad av en Iphone 6Plus? jag har en till salu. Hör av er om ni är intresserad, kan skicka den mot en kostnad. 
 
önskar er en fin dag!
 
<3
 
//Sjömannen
 

Kommentera här: