Lördag och solsken

God eftermiddag !
 
I dag har solen vare på sitt bättre humör. Jag sov till klockan 9:15 idag, kliver upp och ger kampisarna mat och tar dom på en runda så att dom får gjort sina behov. Jag skulle möta upp en snubbe på Mobilia, för han skulle köpa N:s telefon. Han var där ca: 11:10. jag gick en runda på Clas Olsson och ÖoB innan snubben kom. Hade bestämt med min tvillingsyrra och hennes sambo på Mobila klockan 11, så att dom kunde vare med när han skulle hämta telefonen. Efter Mobilia så körde vi till EkoHallen för att köpa lite nam nam, eftersom det är lördag. 
Hemma igen och legat på soffan med Kampisarna. Resten av kvällen är inte planerad så vi får se vad som händer. 
 
Igår så hade jag en lunchdate med grannen ocg barndoms vännen Linda, vi var på Cosmopolitan å Djäknegatan och käkade paj och hemmagjord Lasagne, AS gott vr det. Efter det så ska Linda jobba igen och jag tar mig en promenad hem, kommer vid Gustav Adolfs Torg då börjar det att regna, men det sket jag på och fortsatte hemåt. När jag kom hem så slutade det at regna, så jag tog ut kampisarna på en runda. Sen så bänka vi oss i soffan hela dagen och kvällen. 
 
Hoppas ni får en fin lördag !
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: