Måndag och en ny underbar vecka

God morgon!
 
Idag vaknade jag kl 07:45 utav mig själv. Jag skulle ringa ett samtal. Hatar att sitta i telefonkö. 
Vi har vare ute med kampisarna en runda. Vi ska ta oss en promenad bort till Entré och inhandla hundmat. 
Igårkväll var jag och träffade några kollegor på centralen. Vi gick vidare till lilla torg, där satt vi en stund och tjötade. Klockan 20 tackade jag för mig och gick hemåt. Gav kampisarna mat och tog en promenad. Sen bänkade jag mig i soffan resten av kvällen. Det var bara skit på tv:en igår. Nilsson kom hem från jobb klockan 23:50 ca, då förflyttade jag mig in i verkstaden och kröp under ett gott och kallt täcke. 
Idag har jag plockat ur mina linser och tagit på mig glasögon och hittat fram blindkäppen:) Jag har månadslinser som jag har dygnet runt. Så runt den 15-16 varje månad så tar jag ur dom och på med brillorna. Det är för att ögonen ska få vila. Jag ska ta mig till optikern när jag kommer hem och se om jag hittar ett par nya och tuffa glasögon. 
 
Förra veckan gjorde jag en bra prestation, jag är rätt nöjd med den.
Jag vet att jag inte kan komma upp i denna prestation denna vecka. Jag drar på jobb på onsdag. Visst det kommer bli några steg under veckan, men inte lika många steg. 
 
//Sjömannen

Kommentera här: