Emporia och hundskit

 
God kväll folkens!
 
Jag fick sovmorgon till klockan 8:17. Jag kliver upp och går ut i köket och där står Nilsson och är klar för att gå till Kronprinsen och hämta ut ett paket som han har väntat på. Medan han gör det så tar jag mig en dejlig dusch. När han kommer hem så står jag fortfarande i duschen och väntar. men nej han kom inte in. Han gick ut och gjorde kaffe till oss. Jag torkar mig och hittar fram lite kläder som skulle passa för dagens aktiviteter. Vi intar vårt kaffe på vår balkong. Vi hade bestämt med Betan att vi skulle till Emporia och inhandla bikini till henne. HON HAR SÅ STORA PATTAR att hon kan inte köpa var som helst. Vi går till Triangeln och tar tåget till Emporia. Vi går runt i 2 timmar nästan. Vi hade bestämt att vi skulle gå hem, och det gjorde vi. När vi kom hem gick vi en runda med Kampisarna. Sen bytte vi om till sol shorts och gick bort till B. Vi intar lite sol tills jag blir hungrig och vill åka och handla. Till kvällsmat blev det home made kycklingsallad. Efter att vi har vare på Malmborgs och handlat körde vi hem och intog varsin stol på balle. 
 
Vi sitter en stund. Vi gör oss klara för att gå hem till Betan och Prinz Matte H för att göra middag. Men först så skulle vi förbi Kronprinsen och hämta ett paket till mig, ännu ett par skor. Hemma hos B och PMH så börjar jag att rensa kycklingen och strimmla den. Matte kommer hem och vi dukar på ballen hemma hos dom. 
Vi tackar för oss och går hemmåt och utfodrar kampisarna. När vi är ute och går så trampar Nilsson i en hundskit. Han svär lite, och jag ler lite för mig själv. Han säger "dom har fan råd att köpa en hund, men fan inte råd att köpa hundbajspåsar". Det är lite äckligt när dom inte tar upp efter sin hund, det är inte hundens fel att matte eller husse är skruvade i huvudet. Nog om den skiten nu. 
Ikväll kommer det inte att hända så mycket, vi ska mysa till det i sängen och bara vara. imorgon blir det en liten promenad med Betan, hon ska till Forex och växla lite pengar. 
 
Hoppas ni får en fantastisk onsdagskväll.
 
//Sjömannen
 

Kommentera här: