7:e dagen och gym

 
Hej du glade!
 
Söndag igen och det 7:e passet. Jag har som mål att gå ca 20 000 steg om dagen. Det har jag klarat alla dagar fram till nu. I morse när vi vaknade så regnade det lite, vi hade bestämt oss för att ta en promenad runt pildammsparken, men så blev det inte, vi gick till gymmet som ligger tvärs över gatan. Men innan vi gick dit så tog vi en runda med kampisarna, när vi är på väg ut så hör vi en dörr som öppnas. ut kommer kampisarnas kompis Bolt. Så vi tog Bolt med oss på en promenad, den hunden är så rolig, när han skiter så står han precis som om han ska kissa. Man kunde inget annat än att le åt han. Vi lämnar tillbaka Bolt och tar oss upp på 4:e våningen och byter om till dress code gym. Packar ner det vi ska ha med till gymmet. och går dit. Vi börjar med löpbandet, 5km var mit mål. Och det klara jag. Sen satte jag mig på cykeln och tod 4km där. Upp och leka lite med en maskin. När vi ska hem så säger jag till Nilsson, när vi kommer upp ska vi byta skor och ta oss en promenad till sjukan och hälsa på Betan. Hon har checkat in på sjukan hela helgen. billigt och bra:) Vi går och handlar sallad till B innan vi går till sjukan. 
Hemma igen och fått i oss en stor tallrik med yoghurt. Nilsson har gjort mat som han ska he med på jobb, medan han gjorde det så tog jag kampisarna på en promenad. 
 Här är 2 av 3, Gizmo var inne i buskarna, han är lite blyg ibland när han ska kissa:) Det måste han ha efter mig. 
Jag ska träffa Linn-Be och Carl en runda i eftermidag, dom ska först till Copenhagen en runda. När dom är på svensk mark igen så hör dom av sig:)
Annars händer det inte så mycket, ska ta mig en runda till Betan sen och säga hej på sjukan. Men fram till dess så ska jag fan inte göra ett piss. Bara vara med kamipsarna och Nilsson tills han ska köra på jobb, han jobbar 15:00 - 23:30. Fundera på om jag ska ta sex klädslen på mig ikväll och bara ligga och tråna och kanske ta fram den sexy blick:)
 
//Sjömannen

Kommentera här: