Besiktiga bilen och Pildammsparken

 
God eftermiddag!
 
När jag sitter på det lilla huset så tänker man på allt, jag går in och kollar när min bil ska besiktigas, får upp att efter den 1:a mars så är det körförbud på bilen, MEN VA FAN byta om från mysis till jeans, så att man kan framhäva sin fina rumpa. Vi ner i bilen och kör ut till Besiktia på Valdermarsro, går in och anmäler att jag är där, det blir ju Drop In men jag tar fram telefonen och bokar en til, fick en tid kl 12:50, Jag bokade kl 12:47. Men jag kom inte in, alla som kom efter körde in i hallen före mig, Jag går ur bilen och fram till en av killarna och visar min bokning, OJ det ska jag ändra på så att du kommer in. Efter 5 min så var det min tid att köra in DRW *** port 10.
Kör in och det är två killar som kollar bilen, dom var inte nöjda med mina baklampor, dom får inte vara tonade, men när jag besiktiga bilen förra året så sa dom inget. Så bilen ska in igen senast den 15 april. SKIT. Vi kör in mot stan igen, vi körde förbi Mårtenssons trafikskola för att se om Elvira jobbade, men det gjorde hon inte, så vi körde hem till kampisarn. Vi var tvugna att gå på det lilla huset när vi kom hem. Vi eller rättare sagt jag bestämde att vi skulle ta hundarna till Pildammsparken. Vi ta hundarna och går till parken, dom är helt vilda, dom drar åt alla håll och ska kissa överallt, fast det inte kommer något, dom luftkissar. Vi går till rsatgården för hundar, där är ingen så vi går in och släpper dom lösa. dom springer runt och luktar på allt och inget, det kommer en hund utanför, då börjar dom att skälla. Men det gick över rätt fort. 
 
 
 
T tar några bilder på mig när jag sitter och pratar med Prada. 
 
 
 
Inte nog med det så är han så fascinerad av min rumpa så att han var tvungen att ta en bild på den med. 
 
 
Det kommer inte hända mycket mer idag förutom at T ska laga mat till mig idag. Ska bli skönt att sätta sig vid bordet till hemlagad mat. Jag går ut och sätter mig vid bordet nu och blir sittande där till maten är klar.
 
Sköt om er!
 
//Sjömannen
 

Kommentera här: