Studentfest och helg

God morgon gråa fredag!
 
Jag älskar ordet fredag, det betyder HELG. Idag ska vi på studentfirande hemma hos min systerdotter Lizette. Hon är en stor flicka nu.
Igår så vart vi hemma hos dom och hjälpte till med att fixa med maten och ställa iordning ute i trädgården.
Vi var en runda på Dollar Store och små handlade igår, vi handlade för hela 10kr. Där spräckte vi månads budgeten. I går eftermiddag när vi skulle gå ut med hundarna så HÄNDE det något som ni kommer att skratta åt, jag skulle stoppa ner bajspåsar i min ficka men tappar en, Nilsson står och tar koppel på Gizmen, jag bockar mig ner för att ta upp påsen då SLÄPPER NILSSON EN BRAKARE rätt på mig, Fattar ni? jag blev helt yr och svimmfärdig, N bara skrattar åt mig, jag helt blek i fejan och tar hundarna och går ut för att få lite luft. 
Varför skall det alltid vara ett problem vad man ska ha på sig? jag vill ha svarta jeans och en gul skjorta på, och så vill jag ha gula jeans opch en svart eller rosa skjorta på mig. HJÄLP MIG!! 
Annars i helgen så händer det inte så mycket här, N ska med sitt jobb i morgon på Malmö Live, jag ska bara ligga på soffan och inte göra ett skit. På söndag så går N på sitt nattjobb. 
 
Hoppas att ni får en fin fredag och helg.
 
//Sjömannen

Kommentera här: