Hemmakväll

God eftermiddag!
 
Då vart man ny duschad och fin igen. jag ska dricka kaffe nu innan vi ska köra och köpa skal till våra datorer så att dom inte får några repor. jag sov till klockan 11:45 idag, sä jävla skönt. Så jag gick upp och tog en runda med kampisarna på 40 min. 
 
Igår kväll så var det bara ryggläge i soffan. När Nilsson körde på jobb så vart jag sugen på lite sött till tanden. Jag tog på mig och traskade bort till Hemmakväll på Mariedalsvägen för att gotta till det lite, jag tar en liten burk och börjar plocka lite lösgodis. Jag kommer fram till kassan och ska betala när han frågar om jag är medlem, och jag svara det är jag, när jag ska ta fram min plonbok för att betala så har jag glömt den hemma. SORRY, jag har glömt min plånbok hemma, så det blirinte mycket handel här. Smarthuvudet traskar hem igen utan gotte. Jag bäddar ner mig i soffan för att se på Beck Gamen. Klockan 22 tar jag ut kampisarna på nattrundan. 
Vi gör oss klara för natten och ligger å ser på Beck. Skriver god natt sms till Nilsson. 
 
Önskar er en fin dag!
 
//Sjömannen

Kommentera här: