My office is back

 
Hej igen!
 
Idag tog vi tag i vårt lilla rum, på bilden ovanför kan ni se hur det såg ut innan vi började. Vi flyttade in i lägenheten den 16.07.2015 och vi har inte gjort så mycket med rummet. Vi har sagt flera gånger att vi ska ta tag i rummet, så dag fick vi gjort det. Vi fick fler tomma lådor som vi har tagit upp på vinden, Så Betan och Prinz Matte H nu har ni flera lådor att pcka i nu när ni ska flytta. 
 
 
Så här ser det ut efter att vi vart klara. Äntligen en egen plats att sitta vid datorn och slippa sitta i köket vid köksbordet. Kampisarna har fått flytta in på rummet de med. Är det någon som behöver ett barbord och 4 barstolar? säg bara till!
 
 
Min bara min plats:)
Här kommer jag att tillbringa min tid när jag sitter vid datorn. Kan tänka mig att låna ut platsen när jag inte är hemma:)
 
//Sjömannen

Kommentera här: