Spökande lägenhet

God morgon på dig nya vecka!
 
I natt har jag inte alls sovit så bra, jag vaknade vid 3 tiden av att det var något som trillade ner ifrån nyckelhållaren, det var sambons plånbok som trillade ner ifrån hyllan, när vi skulle ut med dogsen här till morgonen så låg hans plånbok i dogsens korg som står under nyckelhållaren. När vi kommer in på toa så ligger en av hyllorna nere i duschkabinen, komiskt. I förra lägenheten på potatisåkern spökade det också, jag har sett det med egna ögon. Jag kan nämna två tillfällen, jag sitter i soffan tillsammans med dogsen och ser på tv, när Chanel reser sig upp och reser ragg och ser ut mot hallen, i samma ögonblick så kommer det en svart skugga ifrån köket och går ut mot hallen, Chanel skäller, 3 sec senare kommer skuggan tillbaka ifrån hallen och går ut i köket och försvinner. 2:a gången var när jag var i klädkammaren och skulle ha något, jag bockar mig ner för att ta upp det jag ska ha, då klappar någon mig på rumpan, jag frågar T,vad gör du? jag har inte gjort något, jag ligger på sängen och ser på tv. men det är någon snäll spöke, har vi ett medium som läser detta så får du/ni gärna höra av er och komma hit och beraätta vem det är som spökar här. 
 
Idag så händer det inte så mycket, ska försöka ta mig ut å en joggingrunda, det är över en vecka sen jag sprang sist. 
 
Önskar er en fin spök dag!
 
//Sjömannen
 
<3
 
 

Kommentera här: