Ny design och i husvagnen

God afton ifrån dalabadets Camping!
 
Då har vi kommit ner till vårt sommar ställe Dalabadets Camping 
 Idag fick vi verkligen sova länge, kampisarna sov till klockan 10:30. Kors i taket. Medan Nilsson sov så började jag att packa våra väskor och kampisarnas väska. Vi ska bara vara borta i 4 dagar men har packat som om vi ska vara borta resten av livet. 
Innan vi körde så kom N:s syster och familj förbi och sa hejdå, då dom skulle fortsätta sin bilsemester vidare upp i landet. 
Vi fick packat bilen och köpt snus innan vi satte kurs mot Trelleborg. När vi kom ner så ser vi att gräset behöver klippas. N börjar att packa upp kylvarorna och jag sätter igång med gräset. 
Vi fick ihop 4 stora påsar med gräs:) När vi vart färdiga så kom Anki förbi, vi gick med henne till butiken då hon skulle boka tvätt tid i tvättstugan. Vi går med henne hem och hälsar på Olle. 
Vi går hem och gör oss klara för att handla lite, Vi körde till Dollar Store och handlade en borste så att vi kan få ut allt gräs ifrån förtältet. Vi orkade inte laga mat så vi körde inom Huses och köpte mat med oss. 
Maten är intagen. Jag ville byta design på min blogg, sagt och gjort så fixade vi till min design på bloggen, Jävligt nöjd. 
 
Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Om inget annat så skall vi på Gislövs marknad i morgon och se på allt skit dom har där. 
 
Ha nu en fin kväll!
 
//Sjömannen
 
 

Kommentera här: