Marknad och grillning

Go morron!
 
Då vart man uppe och har fått kaffe av världens bästa sambo han fixade kaffe medan jag låg och drog  mig i sängen. Han tog ut kampisarna och gav de mat. 
Nu sitter vi här i förtältet och har fått i oss kaffe och macka. 
 
 
Idag så kommer Wanda & Tommy med barnbarnen och ska bo i stuga till i morgon, och så kommer min twin sister med familj, vi ska gå på Gislvs marknad. Och ikväll så blir det grillning och mys. 
 
Igår så kom Linn-Be på besök i husvagnen och vi gick bort en runda på marknaden, vi gick och såg på stånden dom hade, sen så fick jag idén att vi skulle åka karusel, vilket jag ångrar rätt stort efter åkturen, jag sa "stannar inte skiten så spyr jag". Jag var tvungen att gå bakom en av marknads vagnarna för det körde i magen på mig. 
 
När vi var tillbaka i husvagnen igen bestämde vi oss för att grilla, det blev bara korv. Det smakade asa gott efter åkturen. När vi hade käkat och suttit och pratat lite så skulle L-B köra hem. Vi följer henne till bilen och tackar för dagen. Vi tar en runda med kampisarna och gör oss klara för sängen. 
 
 
Önskar er en fin lördag<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: