Diskret snabbis

God tisdag på er!
 
Hoppas att ni har sovit gott, jag har sovit helt ok, med en liten Chihuahua på min arm hela natten. Gizmo han älskar att sova på armen en hela natt, han bryr sig inte om du kan vända dig eller int, bara han får ligga skönt på armen. 
Jag vaknade till när N kom hem från jobb, då började kamphundarna att hoppa runt i sängen. N kommer in och ta dom små liven och ger dom mat och rastar dom. Sen kommer han in i rummet med dom igen. Dom hade bestämt sig för att inte sova. Så jag tar dom med mig in i vardagsrummet och lägger oss på soffan, där dom somnar med en gång. 
 
Jag läste i en skavllerblaska sist jag var på jobb, där kom jag in på sex och samlevnad, och där hade en person skrivit att hen var intresserad av Diskret snabbis!
Men hur i hela världen kan man vara intresserad av en Diskret snabbis? Diskret för mig är när man inte vill synas så mycket, och en snabbis kallar jag 4 sec inkl. dusch. och vem är intresserad av en person som inte syns och att det är över på 4 sec. Jag satt och skrattade för mig själv när jag läste artikeln. Man vill gärna se den person man har det skönt med och inte blunda och skynda på. Om du nu vill vara diskret så kan du ju gå till ett mörkt rum där du inte syns och dra över den du vill ha en snabbis med. 1:a inte deltaga:) Nog om den artikel. 
 
Jag fick nys ett sms av grannen som undrade om jag ville medpå en tur till stan, för hon skain på en inredningsbutik. Jag ska ta och ringa henne och höra när hon hade tänkt att gå. 
Men annars händer det inte så mycket, jag tänker bara ta det lugnt och bara vara mig själv, men det kan inte vara så svårt att vara sig själv. 
 
Hoppas ni får en fin tisdag och att ni njuter av dagen.
 
Puss Puss
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: