88kg - 18kg = 70,3kg på ett år

Hejsan svejsan!
 
Lördag igen och vädret visar sig på den bästa sidan. SOL SOL
 
Tänkte berätta lite om min vikt minskning. 
Börjar med denna bild
 
Så här såg jag ut i juli förra året. När jag såg mig själv i spegeln så sa jag till mig själv att Ronny du är tjock, du måste göra något åt det. Sagt och gjort så tog jag tag i saken, jag slutade med GLUTEN och allt det onyttiga, Jag gjorde mig en kostschema som jag skulle följa. Jag följde det schema rätt bra. Så bestämde jag mig att jag skulle ha Pasta, Potatis och ris 1-2 gånger i veckan, annars så åt jag kött och sallad. Jag började med att ta långa promenader å ca 1 mil om dagen någon dag blev det 1,5 -2 mil om dagen. Föe så tog man bilen bara man skulle på Ica som ligger 5 min ifrån huset. Då gick man ner och satte sig i bilen istället för att gå. Men nu så går jag hellre än att ta bilen. 
Idag så mår jag helt fantsatiskt och har det jätte bra. Men alla min kläder har blivit förstora, då är det tur att Nilssons kläder passar mig. Men jag blir tvungen att ha nya kläder, men det kommer bli en dyr historia. 
 
En bild på hur jag ser ut idag:
 
 
En nöjd kille:)
 
Ha en fantstisk lördag!
 
Puss puss
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: