Torsdag och sol

Hej på er! 

Torsdag igen och jag är på jobb. Jag ska jobba i 14 dagar. Kommer något spännande om jobbet lite längre fram. Idag har det varit helt fantastiskt, jag får jobba med Carina. Carina har varit ifrån mig i 5 månader. 
Morgonen började fint. Vaknar upp med ett leende och tänkte, idag blir det en fin dag. Jag börjar med att starta kaffekokaren så man får något ordentligt kaffe, nämligen Zoegas kaffe. Jag intar min första kopp klockan 8. Jag dricker mitt kaffe och ser ut genom fönstret med ett leende, solen skiner och havet är lugnt. Jag har träffat många glada och trevliga människor idag. Så har jag fått tagit ett nytt foto till mitt id-kort till jobb. 

Rätt nöjd med bilden. 
Nu ligger jag i sängen och väntar på att vi ska komma fram till Sandefjord, så att vi kan hålla veckans övning. 
Annars kommer det inte att hända så mycket här ikväll. 

Önskar er en fin kväll ! 

//Sjömannen 

Kommentera här: