Torsdag & nya ringar

God morgon, god morgon !
 
Torsdag igen, och morgonen börjar vi med som vanligt. Jag fick sova ca 50min längre idag, Chanel och Prada körde race i sängen klockan 06:17, Kan inte dom två kåta slynor sova länge någon gång? T stängde ut tjejerna i hallen och Gizmo låg kvar i sängen och sov. Prada är skit jobbi, springer runt och gnäller hela tiden och vill rida på Chanel. Men helt ärligt Prada, du är tjej och tjejer rider inte på andra tjejer. Vi har vare ute med kampisarna och dom har gjort vad dom ska. Dom har fått mat. Vi sitter här och intar våran latte och skriver så att fingrarna glöder.
Nu på förmiddagen innan Nilsson ska köra till jobb ska jag ner och fixa med bakljusen på min bil, jag fick ju en 2:a när jag besiktiga den. Man får inte ha tonade bakljus på bilen. Ska höra med Linn-B om hon är hemma i Malmö och om vi ska ses. Det blir säkert en lång promenad senare idag. 
Ikväll ska jag inte göra så mycket, ska bänka kroppen i soffan och bara vara.
 
 
Igår på förmiddagen så sa jag till Nilsson att han skulle klippa mig, det blevc skit bra och jag är skit nöjd. Billigt och bra när Nilsson får leka frisör. 
Vi körde hem till Betan efter att vi hade klippt mig och vare på Kullander, jag skulle fråga hur man fick en annan urtavla på klockan. Det tog ca 2 min hos Kullander. När vi sitter hos B bestämmer vi oss för att köra till City Gross och handla. När vi är där inne frågar jag B om hon måste göra kycklingen som hon hade tagit fram. Jag frågade om dom var sugna på stuvade vitkål och himmalagade köttbullar. B säger ring och fråga Matte H. Sagt och gjort så gjorde jag det, han sa inte nej till den maten. Vi handlar klart och kör hemåt. Släpper av B och så kör vi hem och går ut med hundarna. Vi tar en power napp.
 
 
Upp och börja med maten. Jag börjar skära kål och Nilsson blandar det som ska vara i köttbullarna. Medan jag rullar köttbullar tar N ut kampisarna. När han kommer upp frågar jag om det var någon post. Han säger nej och skrattar. Ser att han har något i fickan, JUUHUU Ringaran har kommit som jag har beställt. B:an och PMH kommer och vi käkar och skrattar, vi bestämmer att vi ska se den 3:e och sista skräckfilmen som vi hyrde i lördags. Vi går hem till dom och ser på filmen. En bra film och med mycket spänning. 
 
 
Dom vart sjukt snygga, sitter perfekt på fingret. Den andre ringen jag hade kunde jag ha på alla fingrarna. Mina fingrara har blivit mindre efter att jag har gått ner i vikt. 
 
Önskar er alla en fin torsdag!
 
//Sjömannen
 

Kommentera här: