Måndag och nya äventyr

 
God morgon måndag!
 
Måndag och en ny vecka och med nya äventyr.
Igår kom Linda upp på en koppa kaffe. När Nilsson skulle köra till jobb så körde han inom Tobakshandlaren för att köpa snus. Jag sa att jag åker med till Nobeltorget. Jag frågade Linda om hon ville med och så går vi hem ifrån Nobeltorget. Det vill hon. Vi gör oss klara för en liten bilfärd. Vi kommer till Nobeltorget och kliver av bilen och säger hejdå till Nilsson. Vi startar vår färd hemåt. Vi går Amiralsgatan ner till kanalen och går över till Regementsgatan. Vi kommer upp vid Kronprinsen och vipps så var vi hemma. När jag komm upp tog jag hundarna på en liten runda. Vi lägger oss på soffan och bara är. Efter att kampisarna har fått mat och vare ute igen förflyttar vi oss in i verkstaden, och där tillbringar vi resten av kvällen. N ringer mig vid 20:30 att han är på väg hem, han hade on i hjärnkontoret igår. Inte bra!
När han kommer hem så går vi ut med kampisarna och gör oss klara för sängen. Det var Johan Falck på TV4. Den låg vi och såg på. När den var slut sa vi god natt. 
 
Idag så ska vi ta oss en lång promenad. Vi ska höra med Betan om hon ska med. 
Förra veckan så klarade jag alla mina mål, jag hade gått 65 800 steg och 54.89km. Jag känner mig rätt nöjd. stollt_kille.se
Annars händer det inte så myckt, vi håller på att tvätta lite. Så till den vanliga frågan, VAD SKA VI ÄTA IDAG? den frågan kommer upp varje dag. Man kanske skulle leva på luft och kärlek. 
Igår när jag satt och kollade igenom syrrans Instagram så hittade jag en bld på mig själv ifrån den 15 juni förra året. Jag fick en chock! 
 
Hoppas ni får en fin solig måndag!
 
//Sjömannen 

Kommentera här: