Tillbaka efter en paus

Hej på er!
 
Då vart jag tillbaka igen efter en stunds paus. 
Jag kände att jag behövde en paus ifrån de sociala medier. Jag har inte vare aktiv på Instagram, Snapchat eller här på bloggen. Men nu känner jag att jag är redo för lite socialitet igen. 
 
Jag hade födelsedag i söndag, då blev jag ett steg närmre 45. Det var många som skickade sms och hälsning på Instagram. Alla ifrån min familj skickade eller ringde och gratta förutom mina föräldrar, det är andra året i rad som dom inte ringer och säger grattis. Men det är upp till dom, jag bryr mig inte, vill dom sitta med det i tankarna att dom inte har ringt så är det fint för mig. 
 
Igår måndag så möblerade jag i vardagsrummet, det blev jävligt bra, mer golvyta. Vi vart och handlade nya gardiner och täcken på Dollar Store i Staffanstorp. När vi kom hem rasta vi hundarna, och sen var det ut på en löpar runda på 4km. Hem och duscha och göra absolut inget. 
Kvällen gick i sitt lugna täcken. hoppas att ni hade en fin dag igår.
 
Sköt om er!
 
<3
 
Sjömannen

Kommentera här: