Grå och tråkig torsdag

God morgon vänner !
 
Vi vart en runda på Netonnet igår för att handla, när vi kommer till kassan så är det kö så det räcker och blir över, 1 kassa öppen, SKÄRP ER NETONNET, det är inte första gången vi är där och bara en kassa öppen.  Efter det så körde vi till Jägersro på Stadium Outlet för at se på nya löparskor. Jag hittade ett par skit snygga Adidas, men velig som jag är så tog jag inte dom, kostade bara 350kr as biligt. Får ta mig en tur och köpa dom idag. På vär hem så vart det inom Malmborgs för att inhandla till kvällens middag. Efter middagen blev det ryggläge i soffan.  N kör till jobb så att jag vart hemma med kampisarna själv. Jag var ute på sista kvällsrundan vid 21:30. Efter det så parkerade vi oss i sängen, Jag vaknade klockan 03 och kunde inte somna om, men efter en stund så somna jag igen. Vaknade till när N kom hem och tog ut kampisarna. Somnar om igen och vaknar att förken surtant är på bushumör. Kliver upp och vi bänkar oss i soffan. Nu sitter jag här och njuter av den gråa och tråkiga utsikten. Det blir en löpar runda idag nere på stranden. 
 
 
Sköt om er och ha en fin dag !
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: