Fredag och blank bil

Go morgon!
 
Äntligen fredag igen:) Det menas med att det är helg igen, och solen skiner i sitt fulla drag:)
Det står inte så mycket på schemat idag, Jag är lite bättre i ryggen, jag har fått i mig en dubbel Treo Citrus, Tack TREO ni är bäst mot smärta.
Jag ska försöka ta mig en promenad så att jag inte blir försoffad (HAHA) Jag tar kanske Chanel med mig på en tur så att hon får rasta av sig lite.  Man kanske ska ner och känna på vattnet och ta sig ett dopp. 
Jag är på jakt efter en ny träningströja, någon som vet var man kan köpa billigt? 
 
Igår när jag hade vare på toa så kom dom som ligger framför oss, ocg fårgade hur jag kunde få min bil så blank, vad har du för hemlighet. Jag svarade att jag bara tvättar bilen och låter den självtorka. Ok, vi har försökt allt för att få vår bil så blank. Vi har suttit hela morgonen och studerat din bil:) 
Efter promenaden igår så gjorde vi inte många knop, vi satt mestadels i förtältet och bara var. 
 
 
Ses godingar!
 
Puss Puss
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: