Camping och ont i ryggen

Halli Hallå kära ni !
 
Vi är nere i husvagnen. Igår onsdag så packade vi bilen och körde ner till husvagnen i Trelleborg. 
Vi var vid husvagnen runt kl 17, vi packade upp och sen så körde vi och inhandla till kvällens middag. På vär till affären så ringer min chef och undrar om jag kan komma på jobb tidigare då han ska på möte, så på måndag drar jag på jobb igen, 2 dagar innan jag skulle börja.
 
 
I morse när jag vaknade så kändes det i ryggen. Men jag tänkte att det går över. Jag gick ut med kampisarna och gav dom mat. Gick och lade mig i sängen igen och somnade om. Vaknade igen vid 9 tiden. Kliver upp och sätter mig i förtältet. Får lust på kaffe, när jag går in och ska fixa till en kaffe så hör jag en som säger god morgon, det var N som hade vaknat. Vi dricker kaffe och jag riggar upp gräsklipparen. Jag klippte gräs i ca 2 timmar, fick ihop 2 fulla säckar med gräs. Efter gräsklippningen så tog jag mig en liten promenad på 7,4 km. Tillbaka i husvagnen igen och tar mig en dusch. Jag har jävligt ont i ryggen idag, vi körde till City Gross och inhandla Treo Citrus och Voltaren 23,2 mg/g Gel. Jag tog mig 2 treo i ett glas vatten och svepte den, tog kampisarna med mig in i sängen, somnade rätt fort. 
 
 
Nu sitter jag i förtältet igen med smärta i ryggen. Jag vet att den kommer att släppa snart. 
Kvällen kommer att bli lugn det blir att vi parkerar oss framför tv:en och bara är. 
Vad har ni för planer?
 
Som jag skrev igår så vart jag hos optikern och fick skaffat mig nya glasögon, synen hade ändrat sig rätt mycket. Jag hittade två par som jag valde mellan. Så carina hos optikern fick äran att väla vilka det skulle vara. Hon valde de par som jag gillade mest. 
Så på tisdag ska jag få dom, men är inte hemma, får be N att hämta dom och skicka dom till jobb. 
 
 
 
Önskar er en fin kväll.
 
Puss puss
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: