Skylt

Go' morron!
 
I söndags så var vi på Vellingeblomman, snacka om att det var mycket folk där, och en massa skrikande ungar som gjorde som dom själv vill. Det är ju inte ungarnas fel att dom är som dom är, utan det är föräldrarna som är skuld i det. 
Vi hade bestämt md syrran och familj att vi skulle träffas där, medan vi står och väntar på dom så läser jag alla skyltar som hänger på dörren, den jag fastna mest för är denna
 
 
Jaha tänkte jag! ska man behöva gå runt naken där inne eftersom det hag har på har jag betalat för, och jag vet att jag inte kan retunera det jag har på mig på Vellingeblomman. Jag gjorde slag i saken och gick in med kläder på. 
Jag blev inte alls förvånad när vi gick runt där inne, dom hade redan plockat fram julsakerna, "SUCK" Jag är ingen julmännska, men detta får ju en att bara tappa lusten för jul. 
 
Idag ska vi ut och springa med Linnbie runt Pildammsparken, det blir runda 2 i denna vecka av 3. 
Annars händer det inte så mycket, vädret är inte alls för skönt att vistas ute i. Men solen tittar fram lite då och då. 
 
Sköt om er!
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: