Ny vecka och sol

Go morron världen!
 
Då vart man uppe ur sängen igen, jag säger bara, det fattas minst 5 timmar per dygn till sömn. 
Kampisarna sov länge idag, sköt var det. Jag vakna kl. 08:18, låg och såg på de små liven som låg och sov. 
Jag kliver upp och tar på mig mina mysbyxor och t-shirt och går på toa för att rasta krigaren. 
ger kampisarna mat, tar ut dom på en liten runda så att dom får gjort sina behov.Nu sitter jag här och har läst nyheter och fått i mig en kaffe.
 
Vi har fattat et beslut att låta Prinsessan somna in efter som hon har haft ovanligt många EP abfal den senaste tiden, och så ligger hon bara och sover hela dagarna igenom. Så N har ringt och beställt tid, på torsdag kl. 9 ska vi vara på Örestads vetrinärklinik. Visst det är hårt, vi gör inte detta för vår skull utan för Pradas skull, hon ska inte lida, hennes EP anfall tar hårt på henne. 
 
Annars hände det inte så mycket idag, jag ska ut på en joggingrunda senare idag. Jag försöker springa 3 dagar i veckan, har satt mån, ons ocg fredag som mina spring dagar. 
 
Hoppas att ni får en fin dag!
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: