Hemma igen

God morgon ifrån ett regnigt Malmö !
 
Då var jag hemma igen ifrån de 7 haven, det har varit en fantastisk törn denna gång, mycket att göra och mycket träning. 
Jag blev hämtad på centralen av N. Det första jag gjorde när jag kom hem vara ett litet toa besök och gick in och lade mig på soffan och somnar med en gång. Där gick den onsdagen. Igår torsdag så var det fullt upp hela dagen, fika med Linnbie på Triangeln och jag fick köpt hårschampo, vi vart inom Kicks för att lukta på lite nya dofter. Körde L hem och sen fortsatte vi till Mobilia för N skulle på ett möte där, sen ham och rasta kampisarna. Kl. 18 vart vi inbjudna till en nyöppnad butik på Emporia. När vi var på väg hem så körde vi till Malmborgs och inhandla lite käk. Hem och käka och rasta kampisarna. Sen bänka vi oss i soffan. Ut med kampisarna för natten och göra sig klar för sängen. Jag hade bestämt mig för att se på Wallander kl. 22, men det gjorde jag med stängda ögon. Jag har sovit rätt ok inatt. 
I skrivande stund så dricks det vanilj latte, idag ska vi hem till några vänner runt 12 tiden. sen får vi se vad dagen har att erbjuda. 
 
Bjuder på en stämningsfull bild ifrån strömstad.
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
<3
//Sjömannen

Kommentera här: