Trött torsdag och många skor

 
God morgon !
I natt jag jag inte alls sovit så gott, vakna av att Nilsson slog mig på armen. Fy på dig N, man får inte slå på folk som sover på rygg. Jag låg vaken till klockan 04 och somnade som ett litet barn. Vaknade av att N:s klocka ringde 04:30, 04:35 och 04:40. Jag tänkte för mig själv, nu får du ta och stiga upp så jag slipper höra larmet. Sagt och gjort så klev han upp. Han var söt och tog ut kampisarna ifrån sovrummet. Sött av dig Nilsson. 
Jag klev upp klockan 07:40 och tog mig en liten promenad in på toa, fick gjort allt det där man gör på morgonen. Klar med det så gav jag kampisarna mat. Chanel tar 100 år på sig att äta, hon tar en bit åt gången, medans hon åt så tog jag de andra två på en runda. Upp med dom och ner med Chanel. När jag kom in och tog av mig skorna och öppna dörren till vårt sko skåp så ser det ut som om det är fler än två som bor här. Som sagt så älskar vi skor. Vi har ca tio par till skor som ska in i det skåp, men hur dom ska få plats får bli en annan historia. 
Jag ska möta upp Betan, vi ska promenera bort till Forex då hon ska växla pengar. 
Vid 2 tiden ska jag promenera och möta upp Nillson då han slutar jobba 14:30. Vi ska uträtta några ärenden. Så får vi se vad resten av dagen bjuder på. 
 
//Sjömannen

Kommentera här: