Lever och gammal sedlar

Hej på er! 

Tittar bara in en snabb runda och berättar att jag lever. Jobbar och står i, jag kommer vara mer här inne när jag kommer hem från jobb. 
Jag vaknade klockan 04:20 i morse och tänkte, jaha vad ska jag göra nu? Jag somnade om en stund. Gick upp och tog mig en dusch. Ner och skulle starta kaffebryggaren, men det var gjort när jag kom ner. 
När jag står i reception kommer det fram en snäll dam och frågar gäller dessa sedlar än? Oj! Det var nog en 15 år sen man kunde använda dessa. Hon sa åt mig att kasta dom, då frågade jag om jag fick behålla dom. Det är klart att du får behålla dom  tackar med ett leende. 

Snart ner och jobba igen. Funderar på om jag ska ta mig en promenad ikväll när jag har slutat. Behöver verkligen komma ut i det fria. Annars kommer det att vara en lugn kväll framför tv i liggande ställning. 

Fin lördag till er alla. 
Puss puss

//Sjömannen

Kommentera här: