I morgon är en annan dag

God morgon sun shine!
 
Om man nu ska kalla det sol, den tittar fram mellan molenen när den känner för det:)
Igår så kom Veronica, Linn-B och Petter förbi, vi hade bestämt att vi skulle ta en fika tillsammans. Vi traskar bort till Slotsparken och där finns ett jätte mysigt fik. Vi sitter och pladdrar och har det jätte trevligt. När vi går därifrån så går vi förbi V och ser på hennes mysiga lägenhet. Hon bor bara en tvär gata ifrån oss. 
På kvällen såå trillar Anders och Kristina in på ett litet besök, vi käkar home made pizza och rosé vin, INTE jag. Jag fick barn dricka, Coca Cola. Vi sitter och pratar och vipps så var klockan halv elva, vi följer dom en bit på vägen, dom bor också en tvär gata ifrån oss:)
 
Jag fick sovmorgon till klockan 9 idag:) Nilssons klock helvete ringde 05:30, klart man vakna till då, han stänger dörren till sovrummet. JAg måste gå på det lilla kontoret. Det är fan svårt att stå på händer och kissa på morgonen. :) 
Jag ska jag möta upp Nilsson på Mobilia när han slutar jobba, Jag ska ta mig en promenad bort så slipper han först köra hem och hämta mig och sen till Mobilia. När vi har vare där ska vi förbi tobakshandlaren och köpa snus.
 
I morgon är en annan dag, det är nämligen dax för jobb igen. Jobb i 14 spännande dagar. det är ett fantstiskt jobb jag har, den ena dagen är inte den andra lik, det händer alltid något nytt varje dag. Jag ska uppe förre tuppen för att ta tåget klockan 06:08 till Göteborg och för sen byta till buss vidare mot Strömstad. I morgon kollegor, KOMMER JAG TILL ER:)
 
//Sjömannen

Kommentera här: