Am back

Hej på er!
 
Jag är tillbaka igen, min dator har varit hos dator doktorn, den hade fårr en liten hjärnblödning, Men nu har den det fint. (HOPPAS) jag:)
 
Som sagt har jag inte varit inne på ett tag. Jag har varit hemma en vecka ifrån jobb, har en vecka kvar att vara hemma. 
Idag har vi varit ute på Almåsa och hälsat på en fantastisk vän Annica. Vi har grillat och snackat en massa skit. Jag har fått köra hennes AFE hennes bubbla. 
Vi hade bestämt att vi skulle åka ner till husvagnen i Trelleborg, men det ska regna resten av kvällen. Vi kan lika gärna sitta hemma och pilla på varandra. Vi får se hur vädret är i morgon om vi kör ner. Det ser ut som att vi tar oss i kragen och kör ner så att kampisarna får springa av sig, dom älskar att vara i husvagnen. 
 
Till helgen ska vi på konfermation och på söndag ska vi tvätta. 
resten av dagen kommer ite bjuda på så mycket, ska instalera allt som jag hade på datorn förut;( tur man har USB minnen så att man kan få tillbaka allt igen. 
 
Vad är era planer ikväll?
 
Puss på er!
 
//Sjömannen

Kommentera här: