Promenad och optiker

Halli hallo vänner!
 
Onsdag idag och jag har sovit helt fantstiskt fram tills att N:s klocka ringde 05:30. N skulle vara på jobb klockan 6:45, han tog ut kampisarna innan han drog på jobb.Jag somnade om när han gick på jobb. Jag vaknade av att det var Formel 1 race i sängen. Jag kände fan inte för att kliva av sängen idag. Jag klev upp vid 9 och gav de små liven mat och tog ut dom på en runda, att gå ut med dessa hundar är som att gå ut med en snigel, det går ungefär lika fort. 
Jag fixade till mig och gav mig ut på stan, gick inom Optikern då jag inte ser så bra med min linser, när jag har linser och glasögon på mig samtidigt så ser jag skit bra, men det ska inte vara så. Så jag fick en tid hos optikern klockan 14:50. Hoppas dom kan hjälpa mig så jag kan se bra. 
 
Igår så var det en lugn dag, jag var på stan en runda med grannen Linda, vi var på Living Home en sväng, L köpte sig en ny hylla som hon ska ha över sängen, sen gick vi in på triangel köpcentrum. Klara där gick vi hemm till L och drack lite kaffe och sladdrade lite. Jag tackar för mig och går upp 2 våningar till kampisarna och tar ut dom. Jag lägger mig på soffan en stund då jag fick lust att gå en promenad. Jag hade bestämt mig för en promenad på 7 km, men det blev 12,4 km promenad istället. När jag kom hem var jag trött i fötterna och svettig, usch. 
 
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
Puss Puss
 
//Sjömannen

Kommentera här: