Tisdag och bajspåsar

God morgon !
 
Då vart det tisdag och solen skiner. Vi har vare ute med kampisarna och jag sitter och väntar på min vanilj latte, hoppasa den kommer snart, jag är så torr i halsen att jag inte kan andas. Kampisarna började som vanligt att springa runt i sängen klockan 07 "vad är det för fel att sova länge?" T kommer ut från Toa och frågar, har du startat skrivaren, gjort kaffe? Komma ut från toa och börja komendera på det viset, när han ser att jag sitter och jobbar vid datorn. Jag ska en runda på Ö&B köpa bajspåsar, dom börjar ta slut här hemma. Våra kampisar skiter fan för hela området. I eftermiddag kommer det inte hända så mycket, jag ska vara ensam hemma med kampisarna, för T ska jobba. 
 
 
Igår innan T skulle köra till jobb så drog vi iväg och tanka bilen, köpte snus och en runda till Malmborgs för att inhandla miiddag. När vi kommer hem så börjar jag fixa till mat så att T har något att äta på sin lunch på jobb. Det blev pasta bolognese, Fan så gott det var. När T körde till jobb så intog jag och kampisarna soffa, där var vi hela dagen och kvällen. 
T kom hem vid 22 tiden igår, då hade vi vare ute på den sista natt rundan och var klara för sängen. T gör sig klar och hoppar ner i loppe lådan. Jag frågar honom, varför har du boxershorts på dig? får jag inte ha det? NEJ! i detta hem så sover vi nakna. Vi säger god natt och T somnar. Jag ligger och ser lite på Tv innan jag tackar för denna dag. 
 
//Sjömannen

Kommentera här: