Måndag och 1:a passet



Hej du sköna solstråle! 
Måndag igen, och den började jag med att ta en promenad med Nilsson och Betan. Vi tog oss runt Pildammsparken och hem igen. En runda på 6,5km. Efter rundan gick vi hem och hämtade kampisarna och gick hem til B och käkade frulla. 

Efter det så gick vi hem så att N kunde göra sig klar för en eftermiddag och kväll på jobb. När N körde på jobb så tog jag mig en promenad bort till triangeln och uträttade några ärenden. När det var gjort gick jag mot sjukhuset och vidare bort mot Pildammsparken igen. Rundar parken och fortsätter mot Mariedalsvägen och in på tobaksgrossisten och köpte lite snus. 
Väl hemma igen tog jag hundarna med mig i sängen. 
Jag ska ta mig en promenad bort till Malmborgs och inhandla det som behövs till lasagne. 

Önskar er en fin och solig måndag. 

//Sjömannen 

Kommentera här: