Hemma och nya skor

God morgon du underbara frihet! 

Hemma från jobb igen. När jag kom hem igår så hämta Nilsson mig på triangeln, han fick träffat min underbara vän och kollega Maja. Hon kommer inte tillbaka på jobb igen, hon ska ha baby om 4 månader. När vi hade pratat en stund hoppa vi in i bilen och körde till Kronprinsen och hämtade ut ALLA mina paket. Fick hem 6 par skor som jag hade beställt. 
Där var ett par som jag gillade ASA mycket. 

Dom kommer jag ha på mig när jag ska något speciellt, typ när jag ska ut och kolla på snygga rumpor😂😜. 

Idag kanske vi ska köra ner husvagnen till Trellehulla. Vi bor där om sommaren. Funderar på om jag ska ta mig en lång promenad ut till syrran. 
Just nu sitter jag på ballan och njuter. Ska göra mig en kopp Java svett och njuta av min ledighet. 

Tja tja 

//Sjömannen

Kommentera här: