Tavlor och månen lyser upp

God morgon måndag!
 
Igår innan T skulle köra på jobb så kom syrran och barnen på besök. Med sig hade dom två tavlor. Den blå tavla hade Niclas (@nice524) målat till mig och T. Och den andra vann jag i en tävling som min syrra hade på sin Facebook och Instagram @katarinahasselgren. Dom två tavlor kommer at pryda en av våra 4 väggar. Tack så mycket Niclas, DU ÄR GRYM. När syrran med sälskap hade suttit en stund så tacka dom för sig och körde hem. T och jag mös ihop oss i sängen innan han skulle köra. Men jag kunde inte ligga stilla så jag gick in och vek lite tvätt. T kör på jobb och jag parkerar kampisarna och mig själv i soffan,och där blir vi resten av dagen. 
Efter att jag hade vare på natt runda med kampisarna så gick jag ut på balkongen och tog ett foto på den vackra månen som lös upp så fint. 
 
 
 
 
Idag är ett under, Kampisarna sov till kl 8:30, VAD HAR HÄNT? är ni sjuka? Jag gick upp och tog på mig så att dom kunde komma ut och göra sin behov. Det är så roligt att gå ut med dom alla 3 på en gång, Gizmo sätter sig och bajjar där det passar han, Prada hon går där det passar henne och Chanel drar åt andra hållet och ska gå där det passar henne. Kommer upp och då är T vaken. Jag tar min telefon och sätter mig på det lilla huset. Jag har duschat och rakat mig så att man kan se lite annständig ut. Vi har fårr i oss en halv frulle. Vi ska leka med Betan idag. Vi ska köra till köttbutiken som bara har öppet mån - fred 11 - 16:30 och se om vi hittar något gott man kan stoppa i nyllet. Sen tror jag det kommer att bli en slappe dag och en massa mys. 
 
//Sjömannen

Kommentera här: