Söndag och ut tittad

God morgon sju sovare!
 
Igår efter att T körde till jobbaet flyttade kampisarna och jag ut från sovrummet och in i vardagsrummet. Vi bänkade oss i soffan hela kvällen. När klockan närmar sig 15:30 och framåt, så sitter Prinsessan Pradar och rå stirrar på en tills det att hon får mat. Jag säger till henne att det är för tidigt gumman så du får vänta en stund till. Jag beslutar mig vid 17 tiden att ge dom mat. Kampisarna dom hoppar ner från soffan av glädje, NU SKA VI FÅ MAT" kommer ut i köket och Prada får sin medicin. Jag tar fram matskålarna, jag har 3 stycken som springer runt benen. När jag ställer ner skållarna så sitter dom jätte fint. Efter maten så tar jag på dom koppel och vi tar oss en lång promenad. Vi kommer in och bänkar oss i soffan igen. MYS När klockan är 21:30 går jag ut med kampisarna för natten. Gör mig klar för sängen, gör mig extra fin ikväll inför T. Klockan 23:50 ca så skäller kampisarna, T har kommit hem:) dom är jätte glada lika så är jag. När jag ser han så tänker jag " ikväll ska det liggas" Jag ligger och följer honnom i alla rörelser han gör. T gör sig klar för sägen han med. Jag kör handen uder hans täcke för att känna lite. Ja ni kan ju själva räkna ut vad som hände. Klockan 01 säger vi god natt och somnar.
 
Ge mig MAT blicken från Prada
 
I dag så kommer min syrra förbi en stund. Vi ska ha stuvad vitkål och köttbullar i dag. Igår kväll så rullade jag köttbullar. T ska jobba ifrån 15 - 23:30, och jag ska bara vara i dag. Mysa med hundarna i soffan. T har nys vaknat, han frågar varför jag inte har väckt honom, jag svarar du behövde sova. Kan jag duscha nu när tvättmaskinen kör? ja men dra drapperiet för så att det inte kommer vatten på maskinen. Jag ser på hans kropp med ett smil och säger, du är lite svullen där nere:)
Jag ska ta mig en tur ner i garaget innan T kör, jag ska sätta på låsbulltar på däcken. 
 
//Sjömannen

Kommentera här: