Apelsiner och packning

God dag snyggingar!
 
I går kväll var T sugen på något gott. Han säger att han måste ha frukost med sig till jobb. Jag frågade han om vi skulle gå till Ica Supermarket och handla något. Vi tar på oss mysbyxor och går till Ica. När vi kommer in så ser jag några stora apelsiner, jag tar 4 stk och vi går en runda i affären, då jag säger Jag glömde att väga dom. Jag går till vågen vid frukt avdelningen, lägger apelsinerana på vågen och ser att det står 2,5kg okej tänkte jag och priset kom, 54,79kr för 4 stora apelsiner men va fan, jag ska inte ha hela frukt avdelningen. Jag la snällt tillbaka apelsinerna och gick vidare till T. Jag visade han lappen. Det blev inga apelsiner. Vi köpte en burk med frukt istället och gjorde en fruktsallad. Vi gör oss klara för sängen efter att vi har varit ute med dom små. Klockan närmar sig 23 och vi säger god natt. 
 
 
 
Idag fick jag sova till klockan 8:30, det var skönt. T tog ut hundarna i morse så att jag fick sova. T gick upp kl 05:45 för att göra sig klar för jobb. När jag vaknade tog jag på mig och gick en runda med kampisarna. Dom fick mat när vi kom in. Efter att dom hade ätit så intog vi soffan en stund. Vid kl 10 så gjorde jag mig klar för en runda till apoteket på sjukan. Det är en skön promenad på ca 4800 steg. kommer hem och tar hundarna på en promenad. När vi kom in så tog jag tag i alla cv som jag har hemma och som ska med på jobb i morgon. För i morgon är det nämligen dax för jobb igen i 14 dagar. Jag ska åka med Niclas till Strömstad. Han hämtar upp mig i Landskrona kl 05.50. 
Jag har varit duktig, jag har tömt diskmaskinen och skurat vasken i köket. Nu sitter jag vid datorn och har ont i huvudet. Förstår inte varför jag har ont i huvudet, det har ju inte regnat ute. HAHA HAHA. 
T slutar jobba kl 15:30, när han kommer hem så ska vi inte göra en skit. Jag ska packa så jag slipper göra det ikväll. Ikväll ska det mysas. 
 
//Sjömannen

Kommentera här: