Söndag och Black Jack

Fotograf Lina Molin
 
God kväll godingar!
 
Söndagen närmar sig sitt slut för denna gång, bara 7 dagar till nästa söndag. Hoppas att ni har haft en fin helg. Jag har jobbat.
Dagen har varit trevlig lite att göra men tiden har gått fort. 
Jag har stått bakom Black Jack bordet som ni ser på bilden, bilden har Lina Molin tagit. Min söte lille Ronja frågade om jag ville jobba sent idag, så att hon kunde få fri tidigt. Vad gör man inte för den söte tjejen? så att hon fick lite egentid för sig själv:) 
Måndag imorgon och en ny fantastisk vecka med nya spännande händelser. Jag sitter i mitt lilla krypin och njuter av att det är söndag kväll. Jag ska snart hitta fram karta och kompass så att jag hittar sängen och min kudde:)
 
Ps. glöm inte att där är tävling i bloggen och på instagram @ronzaan vinnaren dras den 11.02 efter kl. 12:00 DS.
Lycka till
 
Sov gott och dröm sött och gör inget som jag inte skulle ha gjort under täcket!
 
//Sjömannen

Kommentera här: