Lördag och vaken tidigt

Tja tja!
 
Vaknade kl. 05:08 i morse av att min telefon vibrerade i sängen bredvid min kudde, jag tänkte "vem fan är det som skriver till mig så här jävla tidigt?" Det var Mr. T som skrev att han hade kommit hem, han var ute med några kollegor igår. Jag somnade om lika snabbt igen med ett smil på läpparna. Man kan säga att Mr. T lever med två där hemma, jag är gift med kudden, räcker att jag ser kudden så somnar jag:) 
Annars har det varit gungit idag. Vi har seglat i 3,5 meter vågor hela dagen. Rätt så skönt att vi ligger stilla på natten. Det gör vi i Norge. 
Ikväll händer det inte så mycket. bara ligga i sängen och pilla lite i naveln:).
Det kommer upp en tävling i bloggen senare idag eller i morgon:) man kan vinna ett doftljus ifrån Olivia & Co. Håll ögonen öppna.
 
Simma lungt!
 
//Sjömannen

Kommentarer:

1 Anonym:

Akta armbågarna :-) :-) om du har fönster alltså

Svar: Ha ha! Det var ditt fel:)
Ronny Ljunggren

Kommentera här: