Sovit dåligt

 
 
Hello söndag kväll!
 
Då var det äntligen söndagkväll. Jag har varit mega trött hela dagen. Jag har inte sovit så gott natten som gick. Jag vaknade upp av att larmet på telefonen ringde, tänkte Vad fan är det som händer. Jag fick stängt av larmet och upp ur sängen, tog mig en skön dusch. Morgonen gick fort, innan man hann och blinka så var vi i Strömstad. Efter avgång Strömstad gick jag upp och käkade lte, det blev 2 bananer i hytten. Ja jag åt dom båda. Efter en stund gick jag ner igen, ut på däck och tog denna fina solskens bild utanför hamnen i Strömstad. 
Linda och jag skulle gå en promenad ikväll, men hello no vad trött jag är. Jag frågade L om vi inte kunde ta promenaden i morgon. Så imorgon blir det en 4km promenad i Sandefjord. Annars så ska jag inte göra mycket mer ikväll, ska bara ligga i sängen och pilla mig i naveln och se på dum burken. Hoppas att ni har haft en fin dag.
 
Ha en mysig söndagkväll.
 
//Sjömannen

Kommentera här: