Kebab och Pro Pud

 
Hej söndag!
 
Vaknade kl 08 när Mr. T kom hem från jobb. Han är så snäll som låter mig sova och tar ut kampisarna. När dom kommer in så lägger han dom i soffan hos mig, och går sen och tar av sig kläderna. Jag tänkte "nu blir det alla hjärtan dag ligg" ack vad jag tänkte fel. Han gav mig en puss och gick in i sovrummet och lade sig och sova. Där ligger jag på soffan och trånar efter han. Jag kliver upp och ger de små liven mat. Vi krypper under filten på soffan igen och där blir jag tills dom vill gå ut igen. Det ville dom kl 12 då var det att kliva upp och gå ut med dom på en liten promenad. Vi kryper under filten igen när vi kommer in. Jag somnar och vaknar av att Mr. T kommer in i vardagsrummet kl 14. Jag kliver upp och tar mig en dusch. När vi kör ut för att hämta Totten bilen, så säger jag, fan jag är sugen på kebab tallrik, det höllt T med om. Vi hämtade Totten bilen hos min syrra med familj, vi var där en stund sen körde vi till City Gross och inhandlade dagen middag. När vi går runt i affären säger T, jag ska se om dom har den nya Pro Puden Vanilj här på City gross. Dom hade den i sitt sortiment men den var slut. så vi körde till Hemköp på Kronprinsen. Där köpte vi 4 vanilj och 4 caramel. 
 
 
Vi kom hem och startade ugnen och gick ute med kampisarna. 
Jag skär lök, gurka och tomat och lägger upp på tallriken, T fixar kött och pommes. 
När vi sitter och äter säger jag till T "detta är vår romantiska middag på alla hjärtans dag" Nu är vi mätte och belåtna. När jag hade tagit foto å ProPud så sa jag att jag ska smaka den nya vanilj sen, då frågar T ska vi ha ha en ProPud till dessert? Nej jag är svin mätt, ska ta en sen.
 
Ikväll blir det bara att ligga framför soffan som en annan valross och se på tv. T ska jobba i natt med. Han börjar kl 20 idag. Tänkte jag skulle ligga i sängen imorgon och bara vänta på att han kommer hem. Kan ju hända att tältpinnen är rest när han kommer hem:) Så kan vi ju tälta tillsammans i sängen:)
 
Önskar er en fin söndag!
 
//Sjömannen

Kommentera här: