Himma lagade köttbullar

 
Här igen!
 
Då har vi varit på mässan och träffat mina fantastiska kollegor. Det är sommarjobb mässa på Malmö Live. När vi kom dit så var det en låååååååång kö för att komma in. Vi gick först och ställde oss längst bak i kön som var nästan borta vid centralen. Då säger Mr. T att vi går fram till ingången, Vi gick runt hörnan och såg in genom fönstren, då säger han, kom nu så går vi in, sagt och gjort så trängde vi oss i kön, jag hade en röd Fjordline påse med mig, om det var någon som frågade så hade jag svarat att jag jobbar på mässan. Vi kom upp och såg dom innan för dörrarna, så vi gick fram och frågade om man kunde få ett jobb. Det blev lite kramkalas. När vi skulle köra där ifrån så frågade M om vi inte kunde köpa vatten till dom, jo det kan vi göra. Så vi körde till Lidl och köpte vatten till dom. När vi körde där ifrån så vart vi skit hungriga så vi körde till Malmborgs oh handlade. Hem å laga lite lunch, himma lagade köttbullar, med div sallader till och gurka å tomat. 
Det är fredag och det händer inte så mycket idag, Mr. T ska jobba natt och jag ska vara hemma själv med kampisarn. Vi kommer att bädda ner oss i soffan och tillbringa fredagen där. 
 
Ha en fin fredag om vi inte hörs.
 
//Sjömannen

Kommentera här: