Julkalender lucka 17

G'morron vänner!
 
Jag är hemma från jobb igen efter 19 dagar ombord. Det har vare en härlig törn, många glada gäster.
Vi hade ett filmteam ombord som skulle göra vår julkalender. Jag fick äran att vara med på julkalendern. Om ni går in på min sida på Facebook så ser ni snutten. 
 
Idag så händer det inte så mycket, vädret är inte på den bästa sidan. Det blir kanske en runda till Vellinge och hälsa på några vänner. Det står en joggingrunda på schemat, men vi får se om vädret blir bättre. 
 
Sköt om er!
 
//Sjömannen
 
<3

Kommentarer:

1 Jannicke andersen:

Hei, har sett deg på julekalenderen, har svart. Dårlig vinnerlykke på meg i år. Jeg ville bare ønske deg og samboeren God jul og godt nyttår. Mine foreldre feirer i år 58 års bryllupsdag på nyttårscruise til København. De reiser ikke like mye som før, savner det gamle miljøet, den gamle båten. Det gamle mannskapet. Jannicke

Svar: Hej Jannicke!
Jag har det fint, jag ska vara med på nyttårcruise till Köpenhamn, med Bergensfjord.
Du får hälsa dom så mycket ifrån mig :)
Ronny Ljunggren

Kommentera här: