Skor och nya Jeans

Hej på er!
 
Fick ett ryck att städa ut skor som inte används. Sist jag var på jobb så hade jag 3 par skor med mig hem. 
Vi har ca 42 par skor tillsammans. Jag känner att om jag hittar ett par skor som jag vill ha, så köper jag dom oavsett om jag kommer att använda dom eller inte, MÅSTE HA. 
 
Skorna jag hade med hem från jobb
 
 
 
Första paren är köpta i vår Fjord Outlet One och dom andra paren är köpt i vår Taxfree butik ombord på Oslofjord.
 
Bilder på hur det ser ut hemma hos oss i sko skåpet och på kontoret
 
 
 
Annars har det inte hänt så mycket här hemma idag. Mest slappat och bara varit. Jag hittade ett par Jeans i skåpet som satt skit bra på mig. Det var N:s Jeans som jag hittade i skåpet, Tack för byxorna, tar dom utan att fråga. 
 
 
 
Ha en fin måndag!
 
Puss Puss
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: