Lugna gatan

Hej på er vänner!
 
Idag blev jag väckt utav att det ÅSK ute, och inte kampisarna, Gizmo sprang runt i sängen som en galning, han är skit rädd för åska. Han satt på sängkanten och var beredd att hoppa ner från sängen. Jag lyfte ner dom alla på golvet, Gizmo sprang rakt in på toa och lade sig på täcket som låg i duschen. Han låg där och skaka. När jag ändå var uppe så passade jag på att ta mig en liten kiss. När jag gick ut från toa så låg han fortfarande på täcket. Jag kröp undet täcket igen och somna om. Efter en timme så vaknade jag till, tänkte måste kolla till dom små liven. Gizmo låg fortfarande på täcket och skaka.
Jag vet inte när N kom hem från jobb, jag märkte bara att hundarna kom upp i sängen. Vakna igen klockan 09:19 av att dom hade race i sängen. Jag klev upp och flyttade in i soffan, där har jag vare den mästa av tiden idag.När N kom upp från sängen så tog han sig en dusch och så fixade han till varsin Latté. Vi har vare en runda på Mobilia och inhandlat kvällens festligheter för munnen. En runda in på ÖB. Det var fruktansvärt mycket folk på stan idag, parkeringshuset på Mobilia vart fullt. 
Nu är vi hemma hos kamphundarna, Gizmo ligger i mitt knä och Prada på stoeln sidan om mig. Vart Chanel är vet jag inte. 
Det kommer inte hända så mycket mer idag, ska flytta ner i soffan igen och bli där resten av kvällen. N jobbar sin 4:e natt av 5. 
 
Hoppas ni får en fin söndag kväll!
 
Puss å kram och nyp i stjärten!
 
<3
 
//Sjömannen

Kommentera här: