Social media mässa

God morgon sköna söndag!
 
 
Igår var vi på Social Media Mässa på Slagthuset i Malmö.
Vi gick bort till B och MH vid 10:30 för dom skulle med på mässan. Vi går ifrån dom vid 12 tiden. Vi tog oss en skön promenad till Slagthuset. Vi kommer till Slagthuset, hänger av oss jackorna och ställer oss i kö för att få komma in.  
 
 
 
 
Runt 13 tiden öppnar dom upp dörrarna till Social Media Mässan. Vi fick gå fram till disken och bli av prickade, Jag stod med på gästlistan. 
Vi kommer in i själva lokalen som mässan hålls i, där ligger det en rös matta som vi blev fotograferad på 
 
 
 
Tadam, min första röda matta att bli fotatd på:)
Efter det så minglade vi runt lite för att se på stånden dom hade, Inte dom stånden där var mycket roligt att se på och smaka på. Vi fick lite smakrover och lite annat roligt som jag kommer att lägga upp senare. 
Runt klockan 14 så var det tid för show och prisutedlning och föredrag. 
Första artisten var en glad tjej med mycket energi, inte vem som helst utan Gunhild Carling, Säger bara vilken ENERGI den kvinnan har, Efter hennes show så smyger jag fram till henne och frågar om jag får ta en självis tillsammans med henne. 
 
 
 
 
 
Efter show, prisutdelning och fördrag var det tid för att dela ut godiebags för alla som var på mässan, Vi gick bort och ställde oss i kö. Jag har fått mina första godiebags Vad som fanns i godiebagsen kommer upp senare. 
Vi tackar för oss och lämnar mässan med ett leende på läpparna och var skit nöjd över mässan. 
En stort ROS till de personer som har arrangerat Social Media Mässan.
 
//Sjömannen 
 

Kommentera här: