Promenad och date

God morgon du sköna fredag!
 
Fredags morgonen började klockan 06:11 när Chanel och Prada körde race i sängen och ovanpå mig. Nilsson sa åt dom att lägga sig men det hjälpte inte. Dom åkte ut i hallen. När jag ser på Nilsson så ser jag att han är naken och att krigaren också var vaken, tänkte för mig själv, passa nu på så att fåglarna inte kommer och sätter sig på krigaren. Jag vänder på mig och somnar i 10 min till, vi går upp klockan 07 och ger kampisarna mat och går ut med dom. Vi kommer upp och lägger oss  sängen igen. Jag somnar och vaknar av att Nilsson säger att vi ska upp och köra och ombesiktiga bilen. Jag ser på klockan och den är 09:28. Jag kliver av sängen och gör mig i ordning. 
Vi kommer ut till besiktningen och pratar med en kille där, jag säger att jag ska ombesiktiga bilen för att jag fick en 2:a på mina bakljus som var tonade. Han sa att man får ha tonade bakljus om det lyser som det ska och att reflexerna är synliga. Han sa att det blir en dyr besiktning, 275kr kostade för att se ut genom fönstret. 
Nilsson ska jobba ikväll så jag är ensam hemma. Jag tänker ta mig av lägenheten idag. Ikväll så kommer nog denna kropp att bänka sig i soffan och bara vara. 
 
 
Igår så bestämde jag med Linn-B att vi skulle ses när hon kom hem till Malmö. Jag tar mig en promenad till L-B och går inom Ica Supermarket som ligger en gata ifrån henne. Jag går in och köper det ni ser på bilden. ASA gott. 
Vi sitter och tjötar lite innan vi bestämmer oss för att ta oss en liten runda. Vi går över Möllan och vidare ner mot Triangeln och ut mot gågatan. Vi rundar Stortorget och vidare ner mot Lillatorg  och gågatan upp igen. 
Vi kommer till Regementsgatan och stannar på bron.
 
 
Vilken fantastisk solnedgång. 
Vi fortsätter vår färd mot Triangeln och vidare mot sjukhuset. Där skiljs vi åt. Jag går hem till mig och hon hem till sig. 
Hemma igen och jag tar kampisarna på kvällsrunda. Gör mig klar för sängen. Nilsson kommer hem vid 21:45 och gör sig klar för sängen. Vi ligger och ser på Wallander Byfånen. Jag har sett den för men tycker Wallander filmerna är bra.  Vi säger god natt och tackar för denna dagen. 
 
 
Jag avslutar med denna översikt från gårdagens promenad. stolt_kille.se
 
//Sjömannen 
 
 

Kommentera här: