Måndag igen

Hej och god morgon på dig nya vecka!
 
Då vart det måndag igen och nya överraskningar, Jag har klarat mig igenom min första lediga helg utav 2. Helgen har varit helt fantastisk. 
Vi fick sov morgon idag, jag vaknade klockan 8:23 "tummen upp" vi klev av sängen och tog på oss, kampisarna fick mat och så har dom varit ute och rastat sig. När vi är ute möter vi en ennan liten hund, Prada är som hon är, skäller till lite och går fram och luktar, den andre hunden vänder rumpan till och Prada kan inte låta bli att slicka på hennes "ja ni kan själv räkna ut var det var" Vi fortsätter vår runda, Jag säger till T Fan vad Prada är pinsam hålla på att slicka andras hundar. Vi kommer upp coh nu sitter vi här och dricker kaffe, Vet inte om T har hittat på ett annat sätt att dricka kaffe på, han häller ut hela koppen på skrivbordet. Jag ska snart ta mig i kragen och köra tanka bilen och köpa snus och litet annat smått å gott. Annars händer det inte så mycket idag, kanske blir en lång promenad så att man får rört på fläsket:) 
 
Igår så var jag ensam hemma, T jobbade på sjukhuset. Jag var sugen på lite söndags godis, jag gick ut till köket och gjorde mig en liten skål med gfodis. 
 
 
Jag hade bestämt med T att jag kommer och möter han och Betan när dom slutar. Klockan 21 tog jag på kampisarna koppel och började min promenad bort till sjukhuset. Gizmo är inte van vid att gå i trafiken, han är rädd och gnäller. När vi gick tillbaka hem så gick igenom Pildammsparken. Väl hemma gjorde vi oss klara för sängen. Jag starta Tv:en för att se på Johan Falck. 
Vi säger god natt till varandra och T somnar och jag ligger klar vaken och ser färdigt på filmen. 
 
Önskar er en solig måndag!
 
//Sjömannen

Kommentera här: