Dagens bästa

Hej på er landkrabbor! 


Hoppas att ni har haft en fin söndag. Min söndag har varit fin. 
Många glada gäster. Solen har varit framme hela dagen. Jag är fri nu och ligger och vilar fötterna på sängen. 
Efter att jag hade käkat middag nu ikväll så möter jag två av mina kollegor. Dom kom med hissen upp och jag sa åt dom att jag skulle visa dom något, så jag öppnar dörren ut till trappan, dom säger att vi trodde du ville visa din hytt. Nej nej! Så säger den ena till mig, du skulle få en omgång så att du inte kan hå på 10 dagar, jaha! Du det är inga problem, där får plats en lastbil med släp och dom kan vända runt. Killen som sa till mig att jag inte skulle kunna gå blev tyst. Dom andra som hörde det dom asgarva. Jag gick upp i hytten med ett leende. 

Trevlig söndag! 
//Sjömannen 

Kommentera här: